Scary...

Glömde skriva om min händense igår (dvs det enda som hände igår...)

Detta händer:
Jag sitter i gruppsamtal i skype, sitter och spelar wow (ja jag är en nörd), sträcker mig för att tända min lampa i fönstret för det började bli mörkt. Vad händer?
Jo, BOOM sa de, lös upp i hela rummet och började lukta... bränt:P All el i mitt rum dör, dvs hela data och allt osv. Jag får panik och springer runt i lägenheten och kollar vilka lampor som funkar. Allt utom i mitt rum och hall lampan gick att tända. Inser att de förmodligen är en propp som gått. Ringer till mamma å stefan som är på landet. Tydligen skulle ja bara flytta en liten plupp för vi har automatsäkring, sen funkade allt finfint, men shit va rädd jag blev!

Okej.. de va läskigt xD
Som ni kanske förstod så var dedär de enda som hände mig igår.. hade en rätt tråkig dag i övrigt och JA FICK ALDRIG min pizza:( För när klockan var 20 i 5 så insåg jag att dom stänger 5! Så de blev kinamat ist:( men de va gött de me.

Idag ska ja iväg å träna igen!:D Ska bli skoj! Se om jag fattar hur man ska använda deras kortmaskinsgrej...
Annars blir de nog inte så mkt annat, kanske lite plugg:)

Ha de bra, dags att skrämmas igen:D


Kommentarer
Postat av: Alexandra från SG :p

Nice med WoW, adda mejl-adress och se vilken server du spelar på? :)

2011-11-20 @ 13:24:47
Postat av: Rebecca

:O Spelar du wow?! Surprising xD Spelar på Frostmane^^

Adda mig på Miii2@hotmail.com :D:D:D

2011-11-20 @ 13:33:46
URL: http://bebe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hm man såg inte så bra där.. M i i i 2 @ hot...

2011-11-20 @ 13:34:23
URL: http://bebe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

FUCK vaför blir de knas.. skickar på facebook ist:P

2011-11-20 @ 13:34:56
URL: http://bebe.blogg.se/
Postat av: nisse

(Y)

2011-11-20 @ 15:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0