NÖDVÄNDIGT

Hej igen.
JAA va nödvändigt det var att gå till skolan idag. För er som inte vet de redan så tar de ca en timme för mig att komma till skolan. Vet ni hur länge jag behövde vara där idag? EN KVART.
Kul... men men xD

Jag MÅSTE skriva om ett nytt album som jag har blivit helt tokkär i! Evanecsence!!
Om du (som gillar typ Evanecsence-stilen) inte har lyssnat på den än så är de ett måste!
Kanske lägger upp nån låt sen, men ja har länkat en del på min facebook redan.
Ja känner liksom att var enda låt e bra, ingen e sådär halvdålig. SJUKT nice!

Okej... nu har ja berättat om de...
JO, ja kom på en sak för typ någon vecka sedan... Jag har blivit beroende av skype!
Insåg det när jag en tråkig helg hade suttit i ett och samma samtal i 12 timmar på en lördag xD
Dvs från att jag vaknade tills jag somnade i princip... MEN kul som fan e de:D så om ni har skype tycker jag ni ska lägga till mig^^, (och nej, jag menar inte att jag tvingar er att prata med mig i 12 timmar... men de e kul!).
Skype har så tagit över msn, och mitt liv xD

OCH jag har börjat bli lite mer ego nu, eller jag försöker iallafall tänka mer på bara migsjälv, så ja slipper all jävla skit. Med detta kommer också ego-bilder av någon anledning xD Bara för att jag tycker det.
Så här har ni hur jag ser ut idag. (HELT onödigt att sminkat sig när man va i skolan en kvart...)
Hare bra!

gf

Kommentarer
Postat av: Joakim

Håller med, Evanesance's senaste är bra! Kan tipsa om Amaranthe och gärna då låten Amaranthine, något jag börjat lyssna på med.

2011-11-15 @ 14:01:26
Postat av: Rebecca

Ja de håller jag också med om, dom är riktigt bra!:D

2011-11-15 @ 18:39:10
URL: http://bebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0