:)

Hej på er! Det här är en riktig lat-helg känner jag!
Inga pengar har man för att gå ut, å ingen ork för att göra nått riktigt.
Har pluggat lite men annars känns de rätt meningslöst xD

Ska vara onyttig och gå och köpa pizza sen, hoppas att dom inte har stängt affären som sist;(
Annars blir de nog bara hemmasittarkväll.. Usch, ja som vill ut å festa!:/

Men men.
Måste bara säga att ja känner mig stolt som tog denhär bilden en gång i tiden. För er som inte vet så var jag seriöst såhär nära ankan, hade ingen bra zoom-kamera, utan ankorna låg och sov bredvid och sket i att vi var där^^ Så sött!:D

 

Ha de bra allihop;)


Kommentarer
Postat av: Natascha ♥

Hahah den ser helt lycklig ut!! :D äre okej att visa bilden på min blogg? ;D Pussss

2011-12-01 @ 17:40:58
URL: http://uppoveroronen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Visst gör den! Verkligen njuter av livet:)

Ja självklart kan du använda den!;) Puss!

2011-12-01 @ 19:07:48
URL: http://bebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0