Love

Hej på er!
Skönt me en ledig dag idag iaf:D
Har haft Henke på besök å snackat massa oseriöst och seriöst^^, Och tittat på gamla videos från band-tiden xD Good old days, eller nått sånt:)
Saknar å sjunga, seriöst liksom:/
Iaf, vi pratade bort en del timmar.

Sen så gjorde min låssaspappa en pizza till mig!:D:D Nice! Han e snäll han, speciellt eftersom de är SJUKT svårt att göra glutenfri pizza, men han lyckades väldigt bra, mycket bättre än mig^^,
De va gott de:)
Sen har ja i princip inte gjort mycket, tog precis en lång, jättevarm dusch och stod bara och funderade på olika saker, livet, skolan, kärlek, vänner, gamla minnen... Mycket som rör sig i huvet nu, blir så ibland:)

Imorgon börjar jag jobba! På Vattenfall:) Ska jobba tors-fre denna vecka och sedan tis-fre nästa vecka:) En del stålar blir det väl iaf:)

Roser = kärlek, eller?^^, underbara är dom iaf! Hoppas ni alla som har lov har ett fint lov nuu:)
Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0