värdelöst...

Hej!
Ja idag skulle jag plugga jätteduktigt tänkte ja... men gjorde ja de?
Njaaa.. inte riktigt:P

Får sitta lite på kvällen nu tror ja.. för å åtminstone ha skrivit en sida idag med.

Har i princip suttit å gjort ingenting idag. Eller mja, först tittade ja på film. Riktigt bra film, Time traveller's wife hette den! Se den...
å sen gick ja ner å köpte ett par shorts som ja gått och velat om ett tag nu, men ja insåg att jag endast velade för att ja inte tycker om mina ben, men shortsen är ju snygga, så ja köpte shortsen.... så får ja antingen försöka leva med mina ben eller göra nått åt de... och de lär ju inte hända nå så mycke me mina ben, ja tränar ju massor liksom men dom e fortfarande inte fina xD Jaja...
De får va så, ja köpte shortsen iaf för dom va rätt billiga. När man blir lite brun om benen (brun utan sol?...) så kanske de blir snyggare xD

Sen va ja nere en gång till med mamma för hon skulle köpa jeans å lite annat. Så hon va inne på Kappahl, å förvånansvärt så hittade jag ett par SJUKT snygga solglasögon där! Pilotisar självklart:D Men ja fick dom av mamma så ja blev glad! Fick dessutom en ball ring:)

Så nu har man hela outfiten klar för i sommar i princip... Shorts, solbrillor och ja, linnen har ja överflödigt mycke av! Florida here i come:D
Ska förövrigt snart boka flyg dit, ska ta ut pengar i veckan och boka. Lite lagom pirrigt sådär:D Men helt klart värt de^^

Jaja, nu ska ja plugga i sisådär en timme till, tills en viss person kommer hem från jobbet och kan va social me mig:D
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0