Cola katter och vindruvor.

Hej!
Har en massa att skriva om, vet inte var jag ska börja bara.
Av någon anledning känner jag behov av att blogga när ja egentligen ska plugga! Men ja ska försöka göra både och^^ (inte samtidigt då.. men ni förstår..)

I lördags så fick jag ett mail av nya ägaren till Cessi och Nala, mina katter som jag hade för ett tag sedan. (Ni kan se dom på film några inlägg längre ner).
Hon hälsade att dom mådde bra, och skickade med några bilder! Gud så glad jag blev, och lite ledsen, började nästan gråta när ja såg mina flickor på bilderna. Dom har blivit så mycke större, riktigt vuxna flickor nu:) Saknar dom iallafall otroligt, men här får ni se bilderna om ni inte sett dom via facebook redan...



Nog om mina missar.
Jag har sportlov!!!
Inledde det ganska bra faktiskt, igår var jag och mamma på boxpass 80 minuter på friskis!
Drog dit morsan som var lite halft rädd inför passet, men som jag hade förutsett så älskade hon passet lika mycket som jag, så förhoppningsvis kan vi gå tillsammans fler gånger:)
Men idag har vi båda MASSA träningsvärk! Men de är ju samtidigt bra:)

Igår var ja uppe till typ halv 6 på morgonen:D Så idag vaknade jag halv 2... hehehhe...
Sen fick jag plötsligt behov att gå till H&M... fast ja hade faktiskt en anledning, skulle köpa deo. Men de blev lite mer inhandlat än bara en deo... Kalaset landade på 400 spänn å hade lätt kunnat bli mer om de inte vore för att ja stoppade mig själv litegrann... måste spara pengar till en viss resa i sommar ju:D
Så nu känner ja mig lite skyldig... Borde inte köpa kläder... men ja har fått fnatt typ, har helt plötsligt börjat gilla å shoppa (otroligt konstigt eftersom ja alltid har varit emot det!)...

Men iallafall, sen måste ja berätta om telefonförsäljarsnubben!!
Vi ser varandra varje dag känns de som... kanske för att han jobbar här och ja bor här, men ändå^^
Har väl inte berättat, men i fredags så hade vi en rätt lång pratstund, där han undrade va ja gjorde som sprang runt där varje dag i princip xD Så ja fick ju förklara att ja bor precis ovanför^^
Sen dess så hejjar vi alltid på varandra när ja går förbi. Känns lite konstigt men de e rätt kul antar ja xD

Jajjamän... men nu sitter ja här å skriver jättemycket. Tänk om man kunde skriva såhär snabbt på projektarbetet med!! Men här sitter jag med mina vindruvor och cola...
NU BÖRJAR JAG PLUGGA. NU!
Hejdå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0