Ojdå...

Har insett att jag glömt bort bloggen lite halft sådär!
Men ja har gjort så mycke.. (standard-ursäkten?..)

Ja tänkte iaf på en sak. Ja vet inte va de är med mig, men ja gör hela tiden saker som jag vet kommer göra att de blir jobbigt för mig... Ja har gjort de förr och intalat migsjälv att jag inte ska göra om det, men sen går ja ändå å gör exakt samma sak igen, och sårar folk på exakt samma sätt igen. Varför??...
Ja vet inte... ja är väl inte tillräckligt stark(?) för att inse att ja inte kan göra så... Eller så är ja bara jäkligt dum i huvet:P vet inte...
Nu har jag ännu en gång satt mig i en såndär jobbig situation, och vet inte hur ja ska lösa det riktigt. Allt jag vet är att ja vill bort från den!
Ja vill till Florida. Nu. Några av er kanske vet varför, andra tror att ja e dum i huvet, eller de kanske ni som vet också tycker att ja är men då får ni göra det...
Ja vill iaf dit, och de är allt jag vill just nu. Ja vill glömma allt som finns här hemma i Sverige. Ingen lust med det längre faktiskt. Speciellt inte när ja satt mig i denhär situationen igen...
Jäklar:P
Jag vill leva livet liksom, men de får tydligen konsekvenser:P Sånna som jag inte orkar ta tag i. Ibland, men bara ibland så kan ja önska att folk kunde läsa tankar så man inte blev tvungen å berätta saker hela tiden.. De är ju de som är det svåra! Eller?

Jaja, här sitter jag och babblar om sånt som ja inte ens vill beskriva detaljerat (för att de skulle bli så fel..) så ni tycker väl att det låter som bullshit:P Men, ni som läser, ni läser:P

Nog snackat om det.
Var hos mormor idag för att hon fyllde 83. Pigga glada mormor! Så otroligt härligt hur frisk och pigg hon är!:) Hon var tillochmed så underbar att hon gjorde en "specialtårta" till mig som är glutenallergiker! Hon hade tagit maränger, jordgubbar, hallon, bananer och lite grädde i en skål! Det var gött! Nästan som en liten tårta för mig med:)
Hoppas er helg var bra!

Bild: Roxan o ja på vår första och ända dressyrtävling borta i Haninge. Gamla goda tider <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0