Kärleksfilmer..

Hej på er:)
Har haft en rätt så tråkig dag, städat å så... och inte gjort mycket mer:P
Men ja fick iaf pizza till middag:) Inte helt fel!

Har precis kollat klart på kvällens första film, One day. Den var riktigt bra, sorglig men bra.
Jag vet inte vad som har flugit i mig på sista tiden. Jag har aldrig varit den som kollat på kärleksfilmer och suktat efter kärlek, men nu på senaste har jag bara slukat film efter film och var enda en har varit kärleksfilmer. Jag vill inte ens se andra filmer... Har man gått å blivit en såndär hopplös romantiker eller nått?...
Ja vet inte.. men ja tycker bara att man mår så bra av att se dessa underbara filmer:) Även fast den jag såg nu var mer realistisk och sorglig... Men man får på nått sätt hopp om dendär perfekta kärleken...
Och till den perfekta kärleken hör väl även den perfekta kyssen?:) Dendär som man bara dör för...

Bild: Tagen från google, film: The notebook (har du inte sett så måste du se den! BÄSTA kärleksfilmen som finns)


Happ.. så va gör man då.. e man en såndär hopplös romantiker eller?
Äh, ja tar allt som de kommer:) Just nu får ja bara drömma om såndär underbar kärlek:)

Puss på er!
OCH SE THE NOTEBOOK, it's an order! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0