:)

Hej:)
Ja kom precis tillbax från ett lunch-pass på friskis:) Spinning såklart xD
Spinning sitter aldrig fel, och nu var det med en av mina favoritinstruktörer dessutom:)
Ja funderade faktiskt på om ja ska prova på yoga i veckan! Nån som har provat de förr?.. ska nog gå dit å kolla om de e min grej iaf:) Och sen blir de nog dedär boxpasset på söndag, saknar boxningen lite:) De e ju sjukt kul de me:)
Okej.. träning träning träning...

Ja tänkte för övrigt skriva lite som en kontrast till förra inlägget som egentligen var rätt dystert.. men ni vet hur de är, ibland känner man sig så värdelös osv osv. Men ja måste ändå säga att jag e nöjd med mig själv... (Hur nu de låter vet jag inte^^) Men oavsett om jag inte vet va ja ska göra i livet osv, så är ja ändå en bra människa och de är väl ändå de viktigaste? Allt annat lär ju falla på plats liksom:)
Har gjort många misstag i mitt liv, ja, men vem har inte de? Ingen är ju perfekt. Jag är ändå nöjd med majoriteten av mina beslut, och även fast man haft några snesteg på vägen så tycker jag ändå att jag är rätt duktig:) Inte för att låta egoistisk, nej inte alls, men man måste väl få ge sig själv beröm ibland? Ja har haft mycke svåra stunder i livet, och ja har ändå tagit mig förbi dom, så gott det går, i princip helt själv.
Ja tycker ändå att alla borde älska sig själva för den man är, trots småfel osv. Och ja tror att jag för en gångs skull har börjat älska mig själv:)
Ja vet dock inte, kanske är de bara endorfinerna från träningen som pratar:) Men då får de väl va så:D
Hoppas ni älskar er själva med:) Eller nått :D
Puss!

Bild: Fotografering inför Musik Direkt (musiktävling på Debaser) år 2010 tror ja xD Ja va iaf inte rödhårig där:O Längesen dvs xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0