Oh boy...

Tja!
Shit, ja har blivit lagom dålig på att blogga.
Men ja tror inte de är så många som lider av det:P Ja menar, de är ju inte en uppsjö med människor som läser (inte för att ja vill de, just saying..).
Har legat hemma idag med migrän. Suck.
Men de e lite bättre nu, och ja har kunnat plugga en del med.

Håller just nu på med ett svenskatal, vilket i mitt fall kommer handla om barn till alkoholiserade föräldrar. Tänkte att.. de e väl lätt att hålla tal om. Men ja vet inte, kanske jag blir för personlig och kanske blir det för jobbigt. Kanske borde dra ner på den personliga aspekten och ta in lite mer fakta... får nog bli så.
Jag blir rädd för hur mycket jag känner igen mig i denna "statistik"... eller ja, i det jag kommer prata om. Nu vet säkert dom flesta som läser detta varför, och ja tänker inte gå in på det mer.
Det känns däremot som att så många av mina egna personliga problem är just exakt dom jag beskriver i mitt tal. Skrämmande. Men de är väl det statistiken är till för.
Jag har ingen aning om vad jag skriver nu egentligen, tydligen babblar jag bara. Men ja fick en konstig känsla när jag började skriva om detta. Väldigt konstig.
Och ni får tycka ja e konstig med om ni vill för att ja tror att jag är det, helt ärligt.

Kan inte sluta längta efter sommaren, äntligen få rymma iväg till Florida, som jag har drömt om det!
Jag tror bara sådär att det kommer bli underbart, och att det är exakt vad jag behöver nu. Men vi får se!
Först ska ja gå ut dehär jäkla gymnasiet...
Gotta make my dreams come true.

Så därför ska ja fortsätta plugga, så man iaf kan gå ut gymnasiet i år. Oavsett vad som händer så ska jag gå ut iår.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0