Never meant to cause u trouble.

Halloj!
Som ni kanske vet vid dehär laget så är jag ledig på fredagar!:) Nice!
Idag har ja sovit ut ordentligt, varit å sminkshoppat me mamma å käkat sushibuffe:D
Sminket gick på en jäkla massa så e glad att morsan betala xD men vi fick typ parfymprover från Diesel, sjukt goda var dom! Blir sugen att köpa!^^,
Men annars köpte jag bara foundation, mascara å hårfärg! (börjar bli dags med tanke på min hemska utväxt! xD
Ja vet inte riktigt än va ja ska hitta på i helgen.. ska defenitivt träna någon dag, men ja vill göra mer saker!;( Har bara typ 350 spänn, vilket betyder att en utekväll kan bli rätt tråkig på dom pengarna... Får se, men nästa vecka har pengarna rullat in^^,
Men om nån vill göra nått me mig i helgen för 350 spänn så kan ni ju ringa eller nått^^, <3

Satt för övrigt och kollade lite gamla foton både från förra vintern å i somras, och ja insåg precis att snart kommer snön!:O
Men de är ju mysigt på sitt sätt med:) Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0