Spinnat! :D

Halloj!
Kom precis hem från ett härligt spinnpass. De va skönt, börjar känna att man orkar ta i mer och mer!:D Toppen tycker jag:)
Idag har ja inte gjort så mkt, kom jätteförsent till skolan pga sl, var framme 10 min innan första lektionen slutade (inte bra!:(), sedan hade ja håltimme en bra lång stund, de blev att spela lite mobilspel å lyssna på musik:)
Sen spanska, prov om en vecka! Suck... men de går som de går:)
Sen stack jag å Natascha å köpte sushi på lunchen:D:D:D Tog med å åt i musikrummet, sen spelade ja lite piano å så kollade vi upp lite låtar å spela osv... (ja å Natascha planerar en lunchkonsert sen förstår ni!:))
Massa flum vart de, sen hade vi grafisk kommunikation!:D Dvs sitta och leka i photoshop:D superskoj.
Vi håller på att designar vår egen "godispåse", lite annorlunda men kul!:)
Blev en del flams å trams med, vilka grejer man kan göra med photoshop! xD Skulle kunna sitta å leka hur länge som helst^^, om man ändå hade de hemma :P

jaja, sen åkte ja hem, käkade, tränade å nu e ja häär:P Ska ta en dusch å sen ska ja nog sova rätt snart:P Blev sjukt trött helt plötsligt!:O

Här får ni två underbara bilder på två underbara katter som ja saknar av hela hjärtat. Hoppas ni har de bra mina små missar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0