Saknar hästlivet!!

Hej på er, sitter å pluggar som en... häst? xD
Nej men ja sitter å pluggar hemskt mycket.. laddat upp me Redbull så nu hoppas ja på att ja orkar hålla på ett tag:P

För övrigt så saknar jag hästlivet så SJUKT mycket just nu.
Svarade rätt nyligen på en annons ang medryttare, så får väl se om de är nått intressant!
Önskar dock verkligen att jag hade körkort, för ja vet en fin häst som står i Vallentuna! Nämligen Roxans son!:) Skulle vara kul, men jag ska helt klart åka och hälsa på honom någon gång då ägarna erbjudit mig att göra just det:)
Har inte ridit sen i... augusti nu tror ja! Skittråkigt.. vill ha en fin häst som man kan utvecklas lite med!
Saknar tiden då ja hade Roxan, de va verkligen en dröm!:) Tackar ägarfamiljen innerligt för den tid jag fick ta hand om henne, hon va verkligen en ängel i hästform^^,

Bild: Roxan o ja på vår första tävling. Visserligen bara en klubbtävling, men jag var så stolt över att vinna den:) Saknar dig Roxan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0