In my place.

Halloj!
Skola idag, hade filosofi som första lektion, sen håltimme, sen spanska sen lunch å sen hade ja egentligen grafisk kommunikation men jag gick inte för att istället kunna dra hem å plugga.
På lunchen så käkade ja sushi me Natascha å sen shoppade vi lite, hittade flera fina underkläder!:D Alltid kul me lite fina underkläder tycker jag:)

Resten av dagen ska jag i princip plugga, sen ska ja träna sent ikväll med:P Spinning ofc:D
Man får väl satsa på beach 2012 va? Äh fuck it man blir aldrig nöjd ändå xD
Ja tränar mest för att de e skoj å bra för lille kroppen^^,

SAKNAR detta dock:
Bild: Frankrike 2010 med Icca å Robert, underbart!  (För er som ej ser, Robert till vänster, jag till höger!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0