God Jul!

Halloj!:)
Vilken jul.. herregud:P

I fredags så vart de åka å kolla på julklappar me en kompis, sen vart de spontan-utgång^^
Vilket slutade med att jag vart VÄLDIGT full! Satte mig på nattbussen hem... somnade..
Vaknade av att chauffören typ halvskrek åt mig att ja blev tvungen att gå av. Så ja gick av å undrade vart faan ja var... Jo ja hade landat i Kungssängen!... great xD Fick lov att ta bussen tillbaka... tur att den gick iaf xD
Va hemma typ lite över 5 på morgonen...

Fick inte sova länge heller, vaknade lite innan 10 i panik och steg upp för att fixa mig. Var superbakis:P
Tog huvudvärkstablett å fixade mig. Sen åkte vi till Ewa, Daniel och Albin för lunch.
Bilresan dit satt ja å försökte koncentrera mig på att andas för att ja mådde så jävla illa. Men tillslut blev dom tvungna att stanna bilen så att ja kunde spy... så ja stod där å spydde en stund (kul!)..
Men efter de mådde ja så otroligt mycket bättre! Så fick ja lite julmat i mig så mådde ja bra igen. Öppnade julklappar, å Albin ee ju så söt! Han vart verkligen tacksam för allting!:) Superkul va de!

Sen mot kvällen så åkte vi hem till min moster och träffade resten av familjen, fikade å lite så där. Började bli otroligt trött fram mot halv 10 på kvällen.. så tillslut så somnade jag i deras soffa xD Och va helt däckad i typ en timme! xD Hade inte ens vaknat av att stefans föräldrar kom xD Sjukt trött... JA!
Men sen åkte vi hem å nu har ja sovit i 13 timmar xD

Kul va de iaf:) Och mina julklappar va helt otroligt fina! Sjukt tacksam för allt fint jag fick!:)
Ni ska få en bild på de me, klicka så blir den större!

MASSOR. Strumpor, trosor, litet spa-kit typ, Björn Borg parfym - jättegod!:D, parfymkit från clean - sjukt goda alla tre!, fin skål me massa roligt godis, fenjal-kit me duschkräm å lotion, presentkort på friskis o svettis som räcker till ett helt årskort!:D, presentkort på Stadium (egentligen försenad födelsedagspresent!^^) och sedan även pengar:D Helt fantastiskt tycker jag!:)

Hoppas ni hade en bra jul!:D
Här får ni en bild på SÖTNOSEN Albin me en av sina julklappar! Sötisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0