Dedär me kärlek...

Hej på er!
Tänkte på en sak... och ja varnar er redan nu för ett tankefyllt inlägg (kanske lite tråkigt å läsa)..

Dedär me kärlek.. va e de egentligen?
Ja känner mig sjukt förvirrad över allting just nu, inte för att ja är kär, men ja funderar på hur det egentligen är. Är de inte meningen att man ska bli helt blown away, swept of your feet osv osv... Isf, varför är de så svårt?... Just nu tycker ja att allting bara blir så förvirrat å ja känner mig så kall. Jag är inte redo för ett nytt förhållande, de vet ja, men på nått sätt känner ja att nånting borde hända snart? För just nu känner ja mig bara vilsen i mina känslor, vet ingenting, och sårar förmodligen andras känslor pga det. Det vill man ju inte!...
Ja tror att ja antingen måste ta en paus från allt, verkligen asså. Eller så får nått ta och hända nu. Hur kan man känna sig såhär kall och hemsk?.. vet inte.. de känns konstigt, någon som känner samma sak?
Vet inte om de är för att ja inte är redo än, eller för att så mycket har hänt på senaste tiden, men ja orkar inte me allting typ. Vill bara stänga in mig i migsjälv och inte bry mig om andras känslor, men så kan man ju inte hålla på? Jag har iallafall aldrig varit den personen som stängt ute andra, har alltid brytt mig om andra, men just nu känner ja mig så lost i min egen värld att de är svårt att ta till sig allt annat. Förstår ni?...
Ja vet inte varför ja skriver dehär, men de e skönt att skriva av sig ibland. Bara samla tankarna någonstans.

Kärlek e konstigt, känslor e ännu konstigare... och jag är lost någonstans i en fantasivärld...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0