All teared up

Hej på er:)
Blev lite ändrade planer denna dag, blev inte att gå ut, utan de blir nog imorgon ist:D

Istället har jag haft riktig snyftarkväll :P
Såg på The notebook för första gången till en början, och de fick mig att böla som faan:P Sjukt bra film:) Sen så växte den lilla tonårsflickan i mig fram å så bestämde ja mig för att sätta mig å kolla på OC xD
Javet, ganska lame, men den e fan ganska bra ändå xD I was in the mood^^
Såå idag har ja i princip, gråtit, gråtit lite till, käkat popcorn och skrattat en del me, allt helt ensam framför datorn... Nej ja är ingen loner, men fan va skönt de e å va ensam ibland! Love it!
Imorgon blire iaf att gå ut tror jaa xD
Nu kanske man borde lägga sig och försöka att hålla sig undan ifrån ett sista OC-avsnitt... undrar om ja klarar de xD

Jaja:) Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0