19 år.

Happ, då var man 19 då!
Ingen större skillnad direkt...

Dagen var väl helt ok, var i skolan hela dagen å sen kom ja hem, kollade på lite gamla bilder och videoklipp från ett ridläger som jag var på för länge sen i Avesta. Sedan kollade ja lite på film från min konfirmation, intressant å höra hur ja sjöng på den tiden, rösten har förändrats en del:P
Sedan gick vi iväg å käkade ute:) De va gött!
Nu ska ja bara slappa resten av kvällen!:D
Blir förmodligen nån utgång i helgen, verkar som att knappt ingen kan, men oavsett så ska jag ut å festa iaf, även fast ja blir ensam, dont give a shit:D Ja ska iaf festa punkt slut!

Har dessutom märkt att ja saknar ridningen så in i h**vete... Sitter konstant å kollar på gamla hästbilder å hästannonser på nätet.. farligt:(
För en gångs skull skulle jag vilja ha en häst som faktiskt passar mig! Sist de hände så var det nog lilla Menina, men hon var istället lite överviktig...
Hittade lite bilder på min halvsysters häst som står borta i norra hammar!:) Hälsade på och red litegrann!:)
Svalinn heter han och är (för er som inte ser) en islandshäst:) Kul!
(klicka för större bild)

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0